تغییر متن ایمیل ووکامرس | سفارشی سازی متن ایمیل ووکامرس

تغییر متن ایمیل ووکامرس | سفارشی سازی متن ایمیل ووکامرس

وقتی به فروشگاهی برای خرید مراجعه می‌کنیم رسیدی را بابت خرید خود دریافت می‌کنیم. این مسئله در فضای مجازی به مراتب مهم‌تر است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود. به همین دلیل در ووکامرس پس از خرید کاربران ایمیلی جهت تایید خرید ارسال می‌شود. این ایمیل تایید با قالبی که دارد کاملا پیش‌فرض است و در جهت تایید خرید انجام شده به کاربران ایمیل می‌شود. به نظر ما بهتر است این ایمیل را تغییر دهید و کمی به فکر سفارشی‌سازی باشید. یعنی بهتر است در جهت شخصی‌سازی پیام‌ها و برخی اطلاعات باشید تا کاربر با مشاهده این متون حس خوبی داشته باشد. اما چگونه می‌توان تغییر متن ایمیل ووکامرس را ممکن ساخت؟ در واقع کاری که امروز می‌خواهیم انجام دهیم مربوط به تغییر قالب ایمیل است. این ایمیل به همراه قالبی که دارد قرار است رسیدی به مشتری باشد پس بد نیست که طراحی استاندارد و بهتری داشته باشد.

تغییر متن ایمیل ووکامرس

ما در این مقاله کاری به نصب افزونه‌ها نداریم و می‌خواهیم قالب پیش‌فرض را با تنظیمات موجود تغییر دهیم. برای این کار به بخش ووکامرس >> پیکربندی مراجعه کنید.

setting- تغییر متن ایمیل ووکامرس
پیکربندی ووکامرس

حال از بالای صفحه تب ایمیل‌ها را باز کنید.

emails- ایمیل‌ها
ویرایش ایمیل‌ها

حال می‌توانید از اینجا تمامی ایمیل‌های بخش‌های مختلف را مشاهده کرده و به ویرایش هر قالبی بپردازید. در واقع عملیات سفارشی سازی متن ایمیل ووکامرس را از این بخش انجام دهید.

emails- تمامی ایمیل‌های ووکامرس
تمامی ایمیل‌های ووکامرسی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برای هر بخشی ایمیل خاصی ارسال می‌شود. این ایمیل‌ها هر کدام دارای پیام‌های پیش‌فرضی است که می‌توانید با کلیک روی دکمه مدیریت امکان تغییر متن ایمیل ووکامرس را فراهم کنید.

ویرایش قالب ایمیل سفارش جدید

ما می‌خواهیم ایمیل مربوط به سفارش جدید رو ویرایش کنیم. برای این منظور روی دکمه مدیریت کلیک کرده و وارد صفحه ویرایش قالب ایمیل می‌شویم:

edit theme- ویرایش قالب
ویرایش قالب ایمیل

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تنها چند مورد ساده مانند ایمیل گیرنده و موضوع آن برای ویرایش وجود دارد. برای اینکه بتوانیم قالب ایمیل را دست‌کاری کنیم باید روی گزینه کپی فایل در پوسته کلیک کنیم تا در ویرایشگر متنی ووکامرس ایجاد شود. اینگونه می‌توانیم تغییر متن ایمیل ووکامرس را امکان‌پذیر سازیم.

ویرایش پوسته ایمیل‌ها

به بخش نمایش>> ویرایشگر می‌رویم. woocommerce را از پنل سمت چپ یافته و گزینه emails را در آن پیدا می‌کنیم.

edit email- ویرایش کدهای ایمیل
ویرایش قالب ایمیل در بخش ویرایشگر

فایل admin-new-order.php دقیقا همان فایلی است که ما کپی کردیم. در اینجا نمایان شده و می‌توانید کدهای آن را تغییر داده و سفارشی سازی متن ایمیل ووکامرس را انجام دهید. البته این کار را هر کسی نمی‌تواند درست پیش ببرد و از آن سر در نمی‌آورد. به همین دلیل این بخش را برعهده توسعه‌دهندگان می‌گذاریم و برای ساده‌سازی کارتان افزونه Kadence WooCommerce Email Designer را پیشنهاد می‌کنیم.

افزونه Kadence WooCommerce Email Designer

admin

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهها

نظر: